دوربین وارم لایت، یکی از قوی ترین انواع دوربین مداربسته به حساب می آید که می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد. مهم ترین و اصلی ترین هدف نصب این مدل از انواع دوربین، افزایش امنیت در محیط نصب شده می باشد. دوربین های مداربسته، به صورت معمولی قابلیت دید در شب ندارند. برای اینکه شما بتوانید امنیت شب در محیط را فراهم کنید، باید از یک سری ابزار های خاص استفاده نمایید. از نسل دو به بعد، قابلیت دید در شب به دوربین های مداربسته افزوده شد. این قابلیت باعث شد تا امنیت دوربین ها چند برابر شود.

ولی باز هم در این میان مشکلی وجود داشت. دوربین های مداربسته با قابلیت دید در شب، نمی توانستند محیط را به صورت رنگی مشاهده کنند. آنها تصاویر سیاه و سفید را در اختیار کارشناسان قرار می دادند. همین تصویر سیاه و سفید هم با استفاده از اشعه مادون قرمز ایجاد می شد. در چنین شرایطی، محققان تصمیم گرفتند تا دوربین جدیدی را به دنیا معرفی کنند. دوربینی که می تواند به راحت در شب محیط را ایمن کند. دوربین وارم لایت، همین محصول مهم و با ارزش بود.

وارم لایت

بررسی تکنولوژی به کار رفته در ساخت دوربین وارم لایت

وارم لایت یا Full Color night Vision امروزه به یکی از محبوب ترین تکنولوژی های به کار رفته در ساخت دوربین های مداربسته تبدیل شده است. دوربین هایی که از این تکنولوژی استفاده می کنند، دیگر ال ای دی های پخش کننده مادون قرمز ندارند. در عوض، آنها از یک سری ال ای دی های خاص با نام Ultra-bright array LED استفاده می کنند. این مدل از ال ای دی می تواند به محیط مورد نظر شما نور طبیعی بدهد. جالب است بدانید که تکنولوژی وارم لایت می تواند دنیای دوربین های مداربسته را به مرحله بعد انتقال دهد. چرا که این تکنولوژی کاربرد های زیادی داشته و می تواند نیاز های مشتریان را در موقعیت های مختلف رفع کن د.

در این مدل از دوربین، نور محیط با استفاده از سنسور عکس تشخیص داده شده و میزان نور ال ای دی هم تنظیم می شود. در نتیجه، فرایند های مربوط به آی ار کات از بین رفته و سرعت عملکردی این مدل از دوربین دو برابر می شود. در مدل های قبلی دوربین مداربسته، مدار های مربوط به آی ار در ساخت دوربین ها به کار رفته بود و این مسئله می توانست مشکلات خاصی را برای افراد ایجاد کند.

مهم ترین مزایای استفاده از این تکنولوژی

دوربین وارم لایت در مقایسه با دیگر مدل های دوربین مداربسته یک سری مزایای خاص به همراه دارد. این محصول می تواند جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. در هنگام سرقت یا حمله به خانه یا محل کار، شما به راحتی می توانید اجزا را تشخیص دهید و به جزئیات آنها توجه داشته باشید. ضریب ایمنی هم به علت داشتن تصویر رنگی در شب بالا تر رفته و امنیت خانه شما در سطح بالا تری قرار می گیرد. جالب است بدانید که تصویر های دریافت شده توسط این دوربین، می توانند کیفیت بالا تر و شفافیت بهتری هم داشته باشند. همه این ویژگی ها باعث شده اند تا استفاده از دوربین وارم لایت به یکی از اولین انتخاب های اکثر افراد تبدیل شود. البته که این مدل از انواع دوربین یک سری معایب هم دارد که شما باید به آنها توجه کنید.

معایب دوربین وارم لایت

همانطور که گفته شد، تکنولوژی وارم لایت می تواند یک سری معایب خاص هم داشته باشد. به عنوان مثال، شما نمی توانید این مدل از دوربین را در همه جا استفاده کنید. شما فقط باید آن را در محیط های باز و محیط هایی که نور طبیعی وجود دارد مورد استفاده قرار دهید. چرا که این مدل از دوربین به صورت پیش فرض حاوی ال ای دی و نور روشن کننده نیست. بلکه این محصول با استفاده از نور طبیعی و اطلاعات پردازش شده توسط همان نور، تصاویر رنگی را برای شما ثبت می کند.

اگر محیط مورد نظر شما نور طبیعی نداشته باشد یا اینکه امکان روشن کردن لامپ در آن وجود نداشته باشد، مطمئنا شما نمی توانید از دوربین وارم لایت استفاده کنید. از جمله این محیط ها می توان به اتاق خواب، محیط های امنیتی و موقعیت هایی که دوربین باید مخفی باشد اشاره کرد. در چنین موقعیت هایی شما باید به دنبال استفاده از دیگر مدل های دوربین مداربسته باشید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید.

ali

ali

Leave a Reply

Wow look at this!

This is an optional, highly
customizable off canvas area.

About Salient

The Castle
Unit 345
2500 Castle Dr
Manhattan, NY

T: +216 (0)40 3629 4753
E: hello@themenectar.com